هارد HPهای خرابتان را دور نیاندازید ما آنها را خریداریم بستگی به خرابی آنها تا 50000 تومان از شما خریداری می شود.

اگر برد و سیلندر با هم سوخته باشد ارزش نداردهارد HP ولی اگر سیلندر مشکل یا بدسکتور داشته باشد تا 50000 تومان بستگی به ظرفیت و خرابی آنها از شما خریداری می شود.

ما هارد HPهای سالم یا بدسکتوری را که حتی قابلیت تعمیر دارند آرشیو می کنیم و از قطعات هارد HP سخت افزاری آنها برای بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد HP  استفاده می کنیم.

هارد HP  های پی سی از ولتاژهای 5 و 12 پاور استفاده میکنند در حالیکه هارد HP های لپ تاپی فقط با ولتاژ 5 ولت کار میکنند.

وقتی سیستم روشن می شود پاور کامپیوتر ولتاژ های 5 و 12 ولت را میسازد که توسط کابل برق به هارد HP  وصل می شود و هارد HP توسط بورد الکترونیکی آن روشن میگردد.

منظور ازین که هارد HP روشن می شود اینست که بورد ولتاژهای مورد نیاز موتور و هد را تامین و توسط رابطهایی به آنها میرساند و این عمل باعث روشن شدن و چرخیدن موتورهارد HP می شود.

چرخیدن موتور باعث گردش دیسکهای اطلاعاتی میگردد. مرکز خرید  هارد HP خراب دست دوم

تعداد دیسکهای دیتا میتواند یک یا چند دیسک باشد که با گیره و پیچ روی موتور سوار شده اند.

برق باعث حرکت و کار کردن هد می شود و اطلاعات روی سطح دیسک را میخواند و قابلیت رایت روی سطح دیسک هارد HP پیدا میکند.

اهمیت الکترونیک در تعمیرات بورد هارد HP
برای تعمیر بورد هارد HP یا کلا قطعات کامپیوتری آشنایی با علم الکترونیک لازمه کار است.

یکی از پایه های موفقیت در کار تعمیرات رشته الکترونیک است که پیشنهاد ما برای همکاران تعمیر کار اینست که این علم را بصورت تئوری و عملی کاملا یاد بگیرند.

رشته الکترونیک برای تعمیر تمام قطعات الکترونیکی لازم است. در تعمیرات و بازیابی اطلاعاتهارد HP نیز در بعضی مواقع بکار میرود . در هارد HP یک بورد الکترونیکی داریم که وقتی به مشکل بر میخورد احتیاج به تعمیر و دانستن رشته الکترونیک می باشد.